luni, 23 noiembrie 2009

You know me...:)



 Enjoy!

vreau sa-mi cante R.W. de ziua mea, melodia asta...
vreau soare dar fara dinti...
vreau  la mare, Marea Neagra...
vreau gel de dush cu miros de vanilie...
vreau sa vina sarbatorile...
vreau sa treaca anul asta mai repede...
vreau sa-mi cumpar papagal...
vreau papuci in forma de iepure...
vreau sa-mi fac breton...
vreau sa-mi aleaga cineva tema de licenta...:)))
vreau bec verde in camera...
vreau casa mea...
vreau sa fiu hotarata...
vreau sa stiu ce vreau...
vreau...

Oare Mos Craciun ce cadou isi doreste?








3 comentarii:

  1. n-a dat la stiri dar mi-am schimbat adresa! http://blogulumace.blogspot.com/ a devenit http://www.blogulumace.com/.
    ne www :)

    RăspundețiȘtergere
  2. eu vreau tenisi cat mai multi,vreau sa vina tiesto in decembrie la bucuresti,vreau sa petrec craciunul cu ai mei,vreau sa vreau mai mult de la mine si de la cei din jur,vreau sa pot si vreau sa vreau..:*
    cred ca mosul isi doreste copii obraznici carora sa nu le mai duca daruri si sa se odihneasca mai mult;))

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea!