sâmbătă, 21 noiembrie 2009

O zi perfecta! ( II )

Azi dimineata...

Deschid ochii. Ma uit la ceas, 8.45. Este lumina in camera. O mica injuratura nu strica de dimineata. Am uitat sa trag perdeaua! Ma ridic incet si observ ca nu sunt singura. Perfect! Iau corect papucii in picioare! In pijamalele mele verzi si cu sortzul de bucatarie rosu ma apuc de treaba! Pun pe masa ceapa, ardei rosu, ciuperci, 4 oua si condimente. Incep a face in mare liniste, rabdare si atentie gustoasa mea omleta! Bineinteles ca un ou aluneca de pe masa si poc, e pe jos! Nu-i nimic, ca e dimineata! Dupa cateva minute...operatiune incheiata! Miroase incredibil! Am lasat usa deschisa sa ajunga mirosul unde trebuie! Are ochii, gura si nas (decor din legume :D), miroase frumos si este foarte gustoasa! Intre timp si cafeaua este gata! Aranjez masa corespunzator micului-dejun si acum pot face galagie!

p.s  Nimeni nu-i poate rezista omletei mele!

O alta zi perfecta! :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea!