vineri, 20 noiembrie 2009

O zi perfecta!

Dimineata...

Ma trezesc cu greu, cascand. Sunt o cascata, stiu! Ma uit in jur, sunt singura. Ma intind la loc. Simt miros de cafea. Apoi de paine prajita. Nu mai rezist si ma trezesc. Observ ca papucii sunt de 2 feluri. Zambesc, iar i-a incurcat! Ma ridic cu greu dar cu speranta ca ma asteapta ceva bun in bucatarie. Nu am fost singura cand m-am luptat cu painea prea crocanta. Am facut intrecere cu picaturile de miere cezute in farfurie. Am castigat, avand cele mai putine. Maine este randul meu sa ofer o dimineata perfecta!

O zi perfecta! :)



2 comentarii:

  1. ma bucur pentru ziua ta perfecta. e vorba de doua persoane in povestioara? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. nuuu, este vorba despre mierea care este unsa pe paine :))

    normal!

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea!