luni, 9 noiembrie 2009

Guguloaie

Guguloaie vine de la o profesoara care mereu ne zice la seminar sa scriem "de la capat cu guguloaie(punctulete), va rog" adica chestiile esentiale se scriu cu guguloaie, era sa ma dea afara pentru ca nu ma mai opream din ras :))
  • Azi dimi am mancat paine cu unt si dulceata de capsuni facuta de mama mea, ca-n copilarie...
  • Era sa adorm la cursul Mk bancar, cel mai nasol curs.
  • Am fost atat de obosita incat am dormit 4 ore, la noapte nu stiu ce voi face... 
  • Azi am vazut in metrou o fata cu parul roscat, foarte frumoasa...si eu eram roscata in liceu, ce vremuri..
  • Ma duc sa fac peste la cuptor cu multa lamaie., cine vrea sa se duca sa-mi cumpere lamai, nu cred ca am, deci tre sa-mi car poponeata pana la magazin! :(
Adiós!


3 comentarii:

Spune-ti parerea!