vineri, 6 noiembrie 2009

Verde tanar :)

Ce ma urasc, am multe idei despre care sa scriu si cand ma asez in fata monitorului cu mainile pe tastatura uit tot! Intr-o seara cand nu aveam somn m-am trezit, am luat o foaie si am scris niste idei foarte funny. Acum sa ne aducem aminte sau poate gasesc foaia...


Verde. Imi place verde. Cum a inceput? Cand eram mica mai toate fetitele aveau camera colorata in roz, galben, portocaliu...si bineinteles imbracate in roz! Si ce mi-am zis, eu de ce sa fiu ca toata lumea si am hotarat ca verde ca-mi fie camera! Acum majoritatea hainelor primite si cumparate sunt culoarea verde. Imi place verde pentru ca este verde! Verdele crud ma duce cu gandul la veselie, natura si prospetime. Verde sunt merele mele preferate, verde imi este samponul, verde imi sunt cerceii preferati, verde inchis imi sunt manusile, fularul si caciula (am primit o caciula gen, dani otil! nu cred ca o voi purta vreodata :)) verde imi este asternutul de pat, verde imi este periuta de dinti, verde imi va fi paltonul, verde imi este desktop-ul, verde mi-as dorii sa-mi fie ochii, dar mi-a zis cineva ca asta se intampla doar cand plang, deci ma multumesc cu caprui deschis. Acuma sa nu exageram, nu ma inconjoara numai verde, nu ca nu mi-ar fi placut acest lucru, dar verde este cam 60% din viata mea! Se spune ca cine poarta verde, cauta echilibrul si reflectia. Asa o fi si cred ca eu le dobandesc pe amandoua.

Sunt tanara dar nu si nelinitita. O sa radeti, dar urmaresc acest serial interminabil cand am timp, deci nu mereu! :)) Adica nu eu sunt fan, mama e! Filmul Tanar si nelinistit , caci despre acesta este vorba a inceput să fie difuzat  în '73 cand eu nu eram nici macar in planul de concepere, dar cred ca ma uit la serial, la protv de prin '95 asta datorita mamei mele. Deci stiu in mare parte cine cu cine, care cu care si mai ales de ce! Pai sa incep cu.....nu, nu o sa povestesc acuma ca ar fi ridicol. Ceea ce-mi place este ca daca nu te uiti vreo 3 luni, nu pierzi nimic dar in schimb copii cresc cat altii in 10! Asta vara nici nu am avut timp sa ma uit la tv,  iar din octombrie ce minunatie nu am pierdut nimic spectaculos! Ma irita melodia de inceput, nu o suport si ma enerveaza Brad Carlton! Iar ca personaj imi place tare mult de Victor! Isi asuma tot ce face, este "jmecher" dar in acelasi timp si iubitor...de faima! Ah, e bine sa fii tanar dar este funny sa fii si nelinitit...plictiseala este plictisitoare!

Azi dimi m-am trezit o raza de soare. Nu m-am suparat, pentru ca era ora 11 si micul dejun era aproape gata :D

Am aflat cum ca de sarbatori este posibil sa nu mai mergem la munte :(( vom petrece Craciunul la mare si poate poate dam fuga cateva zile la munte. Nu-mi place cum suna poate poate...

Va doresc un week-end placut si mai ales amuzant! A! Ascultati o piesa noua si foarte frumoasa! :D




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea!