joi, 12 noiembrie 2009

Copilarie...

Azi am stat acasa si m-am distrat foarte tare!!! Am facut curat prin pozele de cand eram mica, le-am aranjat in albume si am ras cu lacrimi! Am avut o copilarie superba si asta conteaza foarte mult in viata fiecarui copil. In fiecare vara mergeam la bunici intr-un sat aproape de Braila unde aveam o curte imensa, 8 camere perfecte pentru fata-ascunselea si multe animale. Pe timpul verii mai mergeam si la mare in Navodari la a doua pereche de bunici, unde mi-a placut si-mi place cel mai mult!. Am fotografiat cateva poze facute atunci, foarte amuzante cu mine. Pozele sunt alb negru si nu sunt de o calitate foarte buna.

Aici eram in curtea cu animale, dupa cum observ imi placeau foarte mult gainile si eram fericita in preajma lor :))

 Aici eram in gradina din spatele casei si la cat de obosita eram sau poate pozam deja ca fotomodel ma sprijineam de porumbul ala...eram eu mica sau a fost un an bun in agricultura de a crescut asa?

Aici eram la mareeeeee, pe plajaaaaa. Imi place foarte mult poza asta! Cool :))
 
Cand eram mica vroiam sa devin inotatoare! Aici se pare ca ma pregateam. Am fost un copil tare obraznic in sensul bun, acum eram pe cearceaf acum eram in apa. Saracii mei parinti, trebuiau sa fie numai ochii si urechi nu cumva sa dispar sau sa cine stie ce nebunii sa fac. In apa stateam cu orele chiar daca picioarele mele se increteau de zici ca erau varza murata. Numai mama stie cat se chinuia cu mine sa ma scoata din mare, nici macar o inghetata nu ma mai incanta... Intr-o seara cand plecam de pe plaja am luat papucii altcuiva in picioare, chiar daca erau cu 2 numere mai mari, am mers cu ei pana acasa. Bineinteles ca mama nu m-am certat ci doar a ras de mine :)) Cu sora mea aveam mari probleme pentru ca era si este cu 6 ani mai mare si bineinteles ca nu ma cara dupa ea prin discoteci. Si acum ii mai reprosez...:)))




9 comentarii:

  1. mie imi este frik de animale,dar imi place sa ma balacesc....mi-ai trezit si mie ceva amintiri din copilarie acum si chiar ramasesem cu un zambet larg..e bine ca din cand in cand sa te intalnesti cu ce a fost odata!!!!pupa

    RăspundețiȘtergere
  2. superb post :) te teleporteaza efectiv :)

    RăspundețiȘtergere
  3. iar citesc postul asta imi place super mult:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. si cred ca o sa mai las ceva comm'uri sa nu va speriati...imi place mult prea mult:)

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) multumesc mult ralu! l-am scris din suflet...pup :*

    Crin, mersi frumos!

    RăspundețiȘtergere
  6. frumos! ti-am zis ca mi-s din Braila?

    RăspundețiȘtergere
  7. da? mi-e dor sa ma mai plimb pe faleza...

    RăspundețiȘtergere
  8. mace tu nu t mai lauda atata pe aici....e tare rau postul asta....l-am citit de fix o suta de ori;)) cred...e tare rau si mi-a trezit o gramada de amintiri..pooopa

    RăspundețiȘtergere
  9. mai sunt si alte posturi :)) ma bucur ca-ti place!

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea!