miercuri, 4 noiembrie 2009

Acasaaaa...

Ce bine este sa stai in casa, mai ales pe o asa vreme!

Azi am citit la Mk serviciilor pentru ca si deoarece saptamana viitoare dau test, iar apoi m-a luat somnul. Am dormit de la 13 pana pe la 16. Am visat ceva frumos si nu-mi aduc aminte ce? Foarte ciudata senzatia asta. Sa stii ca ai visat ceva frumos dar sa nu-ti aduci aminte ce. Hm... Cand m-am trezit am dat fuga la farmacia Dona, preferata mea si mi-am mai luat niste chestii sa indepartez raceala. Cred ca si maine stau acasa :)) sau poate (sigur) o sa am puterea sa ies din casa si sa ma duc la Takko sa-mi iau un palton verde!!! Despre faptul ca-mi place verde intr-un post viitor!

Ma duc sa mananc niste spaghete cu branza si sa beau un ceai de vanilie, preferatul meu...apoi nani ca sunt cam obosita :))

Noapte buna!





NU! Nu am gripa, ci doar o simpla raceala!

2 comentarii:

  1. am masca de vanzare :D o dau ieftin + ciocolata "Toblreone" bonus :) de obicei eu mananc litere, nu le inversez!

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea!