miercuri, 11 noiembrie 2009

2 pitzi

"-Fataaa...
-Ce-i fata?
-Fata stii unde am fost, fata?
-Unde fata?
-La mall, hahaha!!!
-La mall? Shet, pe mine de nu m-ai luat fata?
-Fataaa, pai crezi ca oricine merge la mall?
-Pai cum fata, eu nu?
-Trebuie sa pari a avea bani, chiar daca nu ai ce puii mei, hahaha...
-Pai cum fata ca mi-a dat X-ulescu fata!!!
-Serios? Cum fata asa repede?
-Pai ce credeai?
-Fata pai vin si eu...
-Fataaaaaa, pai tu crezi ca oricine, hahaha...!
-:(
-Fata hai ca mergem duminica, ca e multa lume...
-Ooook...
-Fata te sun!
-Fataaaa, dar nu stiu unde cobor...
-Fata pai unde stai...
-...
-Aaa, bine fata...
-Pa fata!
-Pa!"

Dupa cum se observa aceasta este conversatia unor fete. 2 pitzi mai exact! Nu am exagerat cu nimic, adica chiar asta era discutia dintre cele doua. Asta se intampla in autobuz cand ma intorceam de la mall. Rar, dar ma duc la mall cand am de cumparat cate ceva din magazinele Leonardo, Takko, Deichmann...etc, deoarece si pentru ca acolo sunt pozitionate. Fix in mall. Azi m-am dus lejer imbracata, adidasii mei preferati, in tricou, o gecuta si shalul meu preferat! Destul de cald. Bineinteles ca nu pot descrie cum erau cele 2 imbracate, dar pot spune ca aveau geanta de lux pe mana, mana in erectie si buzitze rosii :)) Deci mai pot spune ca am alergie la pitzi si coca!

Fata fata, esti brocolii la creierii capului? 

Pa fataaaa  :)))

(nu stiu de ce imi ramane spatiul asta gol!?!)


















6 comentarii:

Spune-ti parerea!