luni, 19 mai 2008

Vine sesiunea!

Este cald.
Este aproape vara.
Mai are cineva chef de invatat?



Am hotarat! Eu, cu mine and me, am promis ca ne apucam de invatat. De azi. Pe 2 iunie am primul examen. La informatica. Nu este greu dar daca ma gandesc la ce urmeaza...

Nu am chef de invatat, asta ar insemna sa incalc promisiune facuta de noi. Sincer, alta treaba nu mai am de facut decat sa invat. Dar vremea superba de afara ma lasa? Prietenii, gandul la mare si la linistea de pe plaja nu imi dau pace. Abia astept sa plec la mare! Dar pana atunci am de trecut vro 7 examene, nu tocmai usoare.

Trebuie sa imi fac curaj, sa ma pun cu burta pe carte dar parca...cursurile ma resping, stiu ele ceva ceva...cred ca nici ele nu au chef sa fie citite. Imi prelungesc sederea scriind aici, cred ca as scrie si 100 de pagini numai sa nu ma apuc serios de invatat. Dar ce o fi asa greu? Hai ca ma duc sa vad. Daca nu decurge bine, ma intorc.

Bafta pentru toti studentii care intra in sesiunea groazei!

2 comentarii:

  1. este bine ca v`ati apucat toate 3 persoanele de invatat :) va fi mult mai usor ! ;))

    imi imaginez cum vezi drumul spre mare dupa 7 examene :) multa bafta ! pumni stransi si de la tgv ;;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc! pai daca cedeaza una din noi o sa cedam toate si e nasol in cazul asta :))

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea!