luni, 26 mai 2008

Bancuri si banculete

1. Un iepuras intra intr-un supermarket si cerand un cui, intreaba: Cat ma costa un cui ? Vanzatorul raspunde:
" Ei, domnule, mai nimic, un cui se poate pierde la transport."
Timp de o saptamana, seara de seara, iepurasul nostru cumpara de la acelasi magazin, un cui. Iritat, vanzatorul se hotaraste sa-i dea din partea firmei, drept cadou, un kilogram de cuie.
La aceasta oferta, iepurasul raspunde:
" A, nu, n-am nevoie de un kilogram de cuie. Stiti, eu, ies seara la plimbare si n-am cui sa dau telefon".

2. Doi pureci :
- Mergem pe jos sau luãm un câine ?

3. - Va rog frumos, dati-mi si mie un kil de morcovi.
- Faci pe nebunu', da ? Daca te mai prind ca vii o data sa-mi ceri morcovi te agat de urechi pe perete.
A doua zi:
- Va rog frumos, vreau si eu niste morcovi.
L-a luat si l-a agatat pe perete. Pe peretele opus, poza lui Ceausescu. Zice iepurasul:
- Si tu, tot pentru morcovi ?

4. Dau trei câini la facultate: la Drept, Medicinã si Politehnicã.
Se întâlnesc dupã 1 an.
Primul (de la drept): Mãi, la noi i misto de tot. Care hãmãie, ãla câstigã.
Al doilea (medicinã): La noi, gagikutze-n prostie, s-apoi le faci câte o examinare...
Dar la tine ? îl întreabã amândoi pe ãla din poli.
- La noi... ehh... viatã de câine !

5. Soricelul si elefantul la mare, cazati la aceeasi gazdã. Într-o dimineatã soricelul iese în fata casei si strigã cãtre plajã:
- Elefantule ! Elefantule !
Elefantul iese din apã, dar nu apucã sã iasã de tot cã soricelul intervine din nou:
- Bine, dute-n apã, credeam cã mi-ai luat slipul !

6. De ce n-au gãnile tâte?
Pentru cã nici cocosii n-au mâini!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea!