sâmbătă, 10 mai 2008

Andrei, you are the winner!


Da, el este Megastar-ul!
Ioan Andrei Galut, 23 ani din Arad.


A fost o seara speciala, superba si de neuitat!
Andreea a fost superba, juriul de asemenea! Multimea din Arad m-a uimit iar cei din Bucuresti parca prea cuminti. Ma asteptam ca Andrei sa castige, nu neaparat ca el a avut cei mai multi sustinatori dar am crezut in el de la bun inceput! Felul in care a cantat melodiile din aceasta finala...m-a emotionat, m-a facut sa-l votez (ca de fiecare data); melodia "Epilog" cantata de acesta m-a facut sa simt...chiar ce trebuie sa simti pe aceasta piesa :). Cele doua duete mi-au placut la nebunie ! De Florin ce sa zic, nu imi pare rau ca nu a castigat :) pentru ca nu el era preferatul meu. Mie imi plac artistii sinceri, siguri pe ei si maturi.

Cateva melodii care mi-au placut foarte mult, interpretate de Andrei, bineinteles:

FINALA 2 Andrei - Here without you


FINALA 4 Andrei - Prea sus


Andrei - Finala 8 - Tu, eu si-o umbrela


Ca si data trecuta, preferatul meu a fost Catalin, iata ca si acum de la bun inceput Andrei mi-a atras atentia. Cred ca acesta este facut pentru rock, arata el a cantaret de latino, manele sau alte genuri? Nu cred...de fapt, sigur nu cred!

Bravo Andrei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea!