vineri, 11 decembrie 2009

Crazy frig!

Bai ce frig este afara! Cica a venit iarna, dar pentru mine iarna inseamna zapada. Vreau zapadaaaaa! Mai ales de Craciun caaand...Sinaia ma asteapta cum m-a asteptat si anul trecut! Da, am stabilit si este batut in cuie bine bine! Anul trecut a fost de vis, anul asta o sa fie de vis la patrat!

Mai am o saptamana de cursuri si toata fasolea asta de ultimul an (ma refer la facultate). Ca noi suntem mai fraieri, nu luam vacanta cu astia mici :)). Ma rog, noi sa fim sanatosi! Si ei... Nu mai apuc sa scriu asa des pe blog si ma oftic...Diseara ma duc sa vad luminitele in oras...asta daca ma trezesc, pentru ca o sa ma duc sa dorm imediat ce termin de scris! Dar pana atunci trebuie sa-mi aranjez si ferma de pe Farmville. Despre asta intr-un post viitor :D.

Uite aici o melodie de sezon, sa mi-o pun pe telefon? Sau mai bine zis caut o melodie (ringtone), dar sa fie in ton cu sarbatorile. O idee ceva? Ajutati un biet omulet sau omuleatza...? :))




Edit:  Nu ma mai duc nicaieri. Stau acasa! Abia m-am incalzit in paturica alba si pufoasa, cum sa ies eu pe frigul asta afara? Imi caut un film pe net sau la tv...detin seminte, fistic, ciocolata, cozonac, apa plata si VIN FIERT!...o sa ma distrez de minune, doar: sunt singura acasaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Ciao amigos!








9 comentarii:

  1. Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Hai, i-ai vinul lui taicatu ca-i mai bun... :))

    RăspundețiȘtergere
  2. in timp ce citeam acest post o cana de vin imi statea aburinda langa tastatura, acum in timp ce scriu commentu ma risc si beau din cana, merge! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. mie nu imi place vinul fiert,nici ceaiul,dar daca faceai cinste cu o cafea imediat fugeam la tine ;))
    ..cu facultatea te inteleg,dar lasa ca mai e putin si doar tu ai spus...Sinaia te asteapta!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. atunci...te astept la o cafea :) pup

    RăspundețiȘtergere
  5. maaaaaaaaa acum mi`am dat seama ca, crazy frig vine de la crazy frog. :)) ce tut sunt! :D

    si sa stii ca, cuvantul paturica mi se pare foarte horny! :">

    si sa mai stii ca, ma enerveaza cacofoniile! :-<

    RăspundețiȘtergere
  6. Bine ca recunosti!

    Sa nu mai folosesti cuvantul horny la mine pe site, suna groaznic!

    Ce cacofonie am facut?

    RăspundețiȘtergere
  7. pai eu am facut vreo 2 cacofonii!

    mi scusi, nu o sa mai folosesc!

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea!