vineri, 18 decembrie 2009

Am revenit!

Am revenit dupa o perioada grea. Grea rau! In sensul ca am dormit doar 3 ore pe noapte, de mancat nu mai zic, ger de mi-au inghetat picioarele cu 3 perechi de sosete, zapada era cat mine si cu multa multa treaba. Tocmai ce scriam pe blog ca acolo la tara, la Braila mi-am petrecut vacantele cand eram mica si m-am atasat de locurile acelea. Nu am mai fost de mult pe acolo si-mi pare rau! Tare rau! Abia atunci cand pierzi pe cineva iti dai seama ce ai pierdut! S-a stins un om tare drag mie. Bunicul meu de 86 de ani! Era de asteptat, dar nu vroiam acuma sa plece cand aveam de gand sa-l vizitez. Au fost niste zile de cosmar in sensul ca nu vroiam sa-l vad asa, ci cum il stiam eu. Tin minte ca acum vreo 10 ani cand eram la tara si ma plictiseam se juca cu mine sotronul, cu mingea si altele...A fost un om bun cu noi, nepotii...chiar vb ca doar asa ne vedem, la necazuri. Nu vreau sa mai pierd nici un minut in care sa nu ma vad cu cei dragi, vreau sa fiu buna cu toata lumea, nu vreau sa ma cert cu nimeni! Chiar daca nu imi place un om, il salut si chiar daca cineva imi face rau, il salut si pe el...M-am schimbat foarte mult zilele acestea pline de tristete. Imi pare rau de multe si o sa raman cu sechele pentru ca nu am facut ce trebuia mai devreme. Ca nu am fost alaturi de bunicul meu cand trebuia! Cnad am ajuns in casa copilariei mele si am vazut toate aranajate la fel doar cu mici shimbari, am inceput sa plang. Cand am vazut pozele puse deasupra televizorului mi-am adus aminte ca bunicul a zis ca mai arunca si cate un ochi la noi sa ne vada, macar asa...Cand am vazut locul in care ne-a facut leagnele si camera care mi-a vopsit-o in verde, pentru ca asa vroiam eu...nu ma mai opream! Bunicule, promit ca nu o sa te uit si o sa fiu cuminte dar sa nu exagerez asa cum imi spuneai de fiecare data la telefon...

Acum am ajuns cu bine la mare dar nu ma pot bucura de Craciunul ce vine...Parca zambesc dar fortat, parca ma bucur dar nu sunt eu. O sa fie bine, imi spun...

Sarbatori fericite si sa va aduca Mosu' tot ce va doriti!

9 comentarii:

  1. Craciun fericit tie si celor dragi Adriana,si un An nou plin de bucurii si impliniri!!!Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu pot sa cred ca n-am fost alaturi de tine in asemenea momente... chiar nu banuiam asa ceva...
    Imi pare nespus de rau pentru bunicul tau drag...cu fiecare deces al celor dragi noua se rupe ceva din noi, putin cate putin dar spre uimirea noastrain timp, acel gol se umple cu puterea celor care nu mai sunt incat devenim mai puternici...sa ai grija de tine si sa te gandesti la bunicul tau in fiecare zi. se spune ca cei care nu mai sunt printre noi mor cu adevarat abia atunci cand cand ii uitam noi... te pup si te imbratisez cu drag...

    RăspundețiȘtergere
  3. Multu'! Mi-au fost de mare ajutor cuvintele tale!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dar ai sa ma poti ierta ca n-am fost aici?...pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu siguranta!!! Te pup si o saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea!