vineri, 18 decembrie 2009

Mama ei de zapada...

Buna dimineata! Nu am mai scris la ora asta pe blog de foarte multa vreme! De trezit m-am trezot dar de scris nema. Dar ce sa faci...cica cine se trezeste dimineata, departe ajunge! In cazul meu nu mai ajung nicaieri cu zapada asta! :))

De ceva ani nu am mai petrecut sarbatorile cu ai mei. Am fost plecata de fiecare data pe undeva. De data asta se stie, nu mai plec nicaieri si nu mi-ar parea rau. Stau cu bagajele deja facute in asteptatea soarelui sa topeasca zapada si cu trenul sa mergem, dar sa nu faca 19 ore! De ce? Pai uitati-va pe geam putin! Autostrada soarelui este inchisa asa ca Cta nu ma astepta prea curand...Marea mea problema este ca nici la munte nu o sa mai ajung. Sunt fericita ca ninge! Dar as fii si mai fericita daca s-ar opri, imi este de ajuns atata zapada! Imi doaream eu multa zapada la munte dar uite ca acum am la zapada sa-mi pun si-n cap! Asta daca voi iesi afara...dar o sa ies, ce? Macar pana la cel mai apropiat magazin sa-mi cumpar o cioco calda :))

Update: Am fost afara! Este groaznic de frig, ger si munti de zapada! Din pacate nu vedem partea frumoasa a iernii...

Ninge, ninge si iar ninge!

Pe seara!

Un comentariu:

  1. avand in vedere ca azi am circulat si voi circula numai cu metroul, nu ma afecteaza cu nimic zapada de afara, chiar imi place! :)
    Si eu astept sa plec pe plaiuri natale, dar tre sa mai stau din pacate pana pe 24..

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea!