joi, 6 noiembrie 2008

Eu si natura...


Azi m a intrebat cineva daca vreau sa vina zapada.
Azi a nins, cu frunze...
Imi place toamna, imi place sa privesc vantul cand misca copacii si imi mai place vantul rece care ma trezeste. Azi am trait un sentiment superb. Pe la 9 dimineata cand plecam la facultate, adia usor vantul iar frunzele s au aliniat atat de frumos,au format un covor galben auriu peste care nu imi venea sa calc. Eram atat de fericita, de linistita si de "timida" incat imi venea sa ma descalt pentru a nu strica acea paleta de culori. M am simtit "goala" de parca nu mai aveam nici o grija, nici racita nu mai eram totul era perfect...M am asezat pe o banca si toate gandurile mele frumoase jucau leapsa prin capul meu. Si pana acum admiram natura, eram fascinata de peisajele frumoase dar azi...Nu, nu sunt nebuna poate un pic ciudata. Nu, nu sunt in perioada aceea. Nu, nu ma impresioneaza orice. Nu, nu sunt singura sau trista...pur si simplu, natura. Oare cati oameni au patit sau au simtit ceea ce am simtit eu azi? Oare mai apreciaza cineva natura? Oare mai exista cineva care este fericit din cauza naturii si nu din cauza unei genti scumpe sau unei masini tunate cu multe zerouri ? Mai exista? Am intarziat. Aveam primul curs cu decana femeie de treaba, nu a zis nimic. Mi a parut rau ca nu aveam camera foto la mine sa fac poze dar in schimb "am furat" o frunza...:)

Cine ma intelege si a patit o pe pielea lui sa ridice degetul aratator de la piciorul stang, asa o gluma pe final :)

3 comentarii:

Spune-ti parerea!