luni, 17 noiembrie 2008

In platoul MEGASTAR

Nici nu stiu cu ce sa incep! Un week end de neuitat este putin spus. Sa incep prin a povestii cum am ajuns in platou. Prin iunie am intrat din greseala pe siteul Pe tocuri si am vazut un anunt cum ca lunea de la 11 dimineata intanlire pe chatul siteul cu Andreea Raicu. Si am intrat sa vedem daca este adevarat. Ei bine era adevarat. Dupa cateva luni bune de vorbit pe chat, ne am imprietenit nu numai cu Andreea ci si cu fetele din comunitate care sunt fooooarte de treaba si ma bucur ca le am cunoscut dar mai multe povestesc maine. Asa ca am propus sa ne intanlim, a acceptat si iata ca ne am intanlit. Andreea a acceptat cu usurinta pentru ca vroia sa ne cunoasca. Dupa cum zice chiar ea pe blog ei. Acuma noi am zis daca tot ne intanlim ce ar fi daca ne rezerva niste locuri la Megastar. Zis si facut. Asa, am ajuns in platoul Megastar. Era prima data cand mergeam intr o emisiune in direct. M am intanlit cu fetele de pe chat acolo si am intrat primele in platou. Am stat in al doilea rand chiar in fata juriului. Acum urmeaza niste poze, nu toate au iesit bine pentru ca nu puteam sa le fac cu blitz, dar le am ales pe cele mai bune:

In primul rand sa incepem cu platoul megastar.
Un platou mic si un mic secret: am inteles ca se folosesc niste efecte speciale pentru ca la tv sa para platoul mai mare. Camere de filmat, cabluri, oameni cu casti+microfoane care comunicau cu regia, repetau ca totul sa iasa perfect. Si a iesit!
Intanlirea cu Andreea Raicu a fost speciala. Este atat de tandra, calda, finuta, copilaroasa si matura in acelasi timp. Ma bucur tare mult ca am cunoscut o!
Aici domnul aplecat din imagine nu ii masura picioarele Andreei si nici nu i le admira ci facea niste semne cu markerul. Pana la urma, el stie mai bine ce facea :)
Ei bine domnul acesta care coordona el pe scena era tare dragut si avea un tricou cu Metalica super tare.
Imi pare rau ca nu am apucat sa fac poze cu fiecare membru al juriului. Sunt niste oameni foarte de treaba! In pauze acestia plecau de la masa si de alergat dupa ei nu am facut asta. Adrian Despot la un moment dat vorbea la telefon pe hol si nu am vrut sa l deranjez, dar uite ca a trebuit sa plec...dar am poze cu el de la concerte.

Andi, Razvan si Alex am uitat sa le fac poze dar am gasit eu una...Melodia super dar nu prea au avut mult de cantat oricum cat au cantat a sunat ok, mi au placut costumele (tuturor concurentilor)dar si miscarile pe care le au facut.

Brigitta, Mihaela, Deea, Loredana nu mi au placut deloc, ele chiar nu au cantat deloc bine si au dat vina pe piesa. Mie piesa oricum nu imi place dar acum este un concurs si trebuie sa te adaptezi. A…dar melodia superba de la duel au cantat o foarte frumos. Sunt micute de inaltime, ca si mine de altfel si se vede ca sunt nebune ca si mine de altfel :))
Jo, Raluca, Laura mi au placut, oricum ma asteptam la mai mult din partea lor, fetele arata foarte bine si chiar Raluca mi a zambit si a fost pe faza cand i am facut poza, cum sa nu apara ea frumos in poza…Am si un mic filmulet dar nu vrea sa se salveze...
Nick, Daria, Cristina recunosc cu mana pe inima ca mi au placut si cum au dansat chiar nu au exagerat, pai era o piesa pe care nu puteai sa stai ca o piatra, nu? Si nu cred ca au exagerat cum zicea Mazilu, hai ca la dans ma pricep si eu. Dar cum au cantat nu trebuie sa te pricepi foarte bine ca sa iti dai seama ca au falsat. Uitasem de Nick, foarte tare!
Claudiu, Amir, Mihai, ce sa mai...Mihai a evoluat foarte mult, dar din pacate Amir este constant. Foarte frumosi baietii in realitate, nu ca la tv nu ar fi la fel :) Pe hol la sfarsitul emisiunii a trecut Claudiu pe langa mine dar nu mi a trecut prin cap sa facem o poza, eram asa de obosita si ma durea capul foarte tare incat...
Cristina, Oana, Paula, Bogdan nu mi a placut sub nici o forma, nu stiu de ce mai ales cand au cantat melodia de final, Cristina a tipat mai mult decat sa cante zici ca intrase dracu’ in ea asa facea pe scena. Era momentul sa iasa din concurs.

Aici era spre final, cand toate grupurile erau in platou, asteptau decizia publicului. Am prins doar cele 3 grupuri. Coincidenta grupurile care imi palc mie era asezate in asa fel sa le fac eu poza :), cealalta poza cu ceilalti nu a iesit deloc bine.
Dan Fintescu discuta cu Andreea pe scena, am vrut sa l strig dar a plecat in graba. La terminarea show lui l am vazut pe hol chiar cand plecam, l am intrebat daca facem o poza si a zis ca se grabeste si ca revine, dar bineinteles ca eu eram asteptata si trebuia sa plec. Cred ca se grabea ca sa intre in direct pe KissFM ca dupa orice emisiune. Nu m am suparat, nici nu aveam de ce dar era frumos sa vb putin deoarece fiind un mare fan al emisiunii si al blogului sau...Data viitoare, am de gand sa mai ma duc pentru ca a fost o experienta de neuitat!

Cam atat! Sper ca nu am uitat nimic si pe nimeni. Maine urmeaza:
  1. Poze si impresii din redactia Pe tocuri, de la intanlirea cu Andreea!!!
  2. Un filmulet cu si despre ce s a intamplat acolo.
  3. Pana atunci, un mic articol.

Un comentariu:

Spune-ti parerea!