duminică, 9 noiembrie 2008

Oamenii...

Imi plac oamenii care ...
Imi plac oamenii care fac ceva in viata, nu care asteapta ca viata sa faca ceva pentru ei...
Imi plac oamenii care au simtul umorului si inca foarte dezvoltat...
Imi plac oamenii care fac gafe, dar gafe placute dupa care sa ti aduci amintele de ele...
Imi plac oamenii care respecta si isi iubesc familia...
Imi plac oamenii care iubesc...
Imi plac oamenii care au ceva inteligent in ei, acel ceva...
Imi plac oamenii care nu se supara din orice...
Imi plac oamenii care care sunt nebuni si ciudati...
Imi plac oamenii care sunt sinceri...
Imi plac oamenii care sunt romantici...
Imi plac oamenii care rad si care fac pe ceilalti sa rada...
Imi plac oamenii care imi plac...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea!