marți, 18 noiembrie 2008

In redactia "Pe tocuri"

Dupa cum spuneam ieri, fericire mare in platoul Megastar dar fericire mare si duminica pentru ca am avut ocazia sa stam de vorba cu Andreea Raicu. Ne am strans frumos vro zece fete la redactie, fete care sunt foooarte de treaba, am ramas prietene si vro doi baieti de care am glumit putin pe seama lor pentru ca nu era "Pe tocuri" :)

Acolo cinci fete sau doamne mai bine spus ne au asteptat...neasteptat de frumos. Cu cafea, prajituri si produse de patiserie. Vine Andreea, face cunostinta cu fetele ce nu au venit la Megastar si incepem discutia. Care discutie? Pentru ca toate aveam emotii si nimeni nu intreba nimic. Andreea mai curajoasa a inceput sa ne intrebe, tot ea a spart gheata si cu gustatul din toate bunatile de pe masa. A gustat din toate cate putin fara sa faca mofturi, ca un om normal. O mica paranteza, pentru cei care nu stiau si vedetele sunt oameni si poate fac lucruri mai normale ca noi, inchidem paranteza :)

La sfarsit am primit mici atentii de la Andreea si redactie, o borseta cu cateva produse DOVE, cadou doua reviste pe care le avem deja, prima a carei coperta este cu Andreea, cea actuala si o carte cu dedicatie: "E darul Andreei Raicu pentru tine. Primeste l insotit de gandurile mele bune!" Pe tocuri by Mihaela Nicola. O carte de viata, am citit cateva pagini bune si deja am ramas cu o impresie despre viata pe care nu o stiam pana acum, dar o sa povestesc despre carte si o sa postez cateva fragmente, dar asta la momentul potrivit.
Micul filmulet de care ziceam ieri se afla pe site ul revistei, chiar aici. Am facut multe poze iar celel mai reusite au prioritate:

Ce frumos...mai are rost sa ma prezint?
Toata gashca :).
Toata gashca + fetele din redactie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea!