marți, 15 septembrie 2009

Prima zi de scoala...

Ah...ce dor imi este sa fiu elev si mai ales copil! Dorul asta a inceput de ieri cand toti elevii au inceput scoala. M-am emotionat cand am vazut piticutii de clasa intai cu uniformele imaculate si curiosi de ce o sa se intample.

Tin minte ca eu eram cea mai mica din clasa. Pitica si cu ghiozdanul mai mare decat mine de parca el ma cara pe mine, nu eu pe el. Eram asa de bucuroasa ca merg la scoala...scoala era castelul din poveste iar zana buna era invatatorul. Cu pasi mici si cu ghiozdanul in spate, tinand-o strans de mana pe mama ne indreptam spre scoala. M-am uitat in jur si am vazut o multime de copii insotiti de parinti, care ca si mine, asteptau nerabdatori sa intre in acel castel farmecat. Bancile frumos randuite si florile de la pervaz ne zambeau de bun venit! Din prima banca, acolo unde am fost asezata de invatatoare, puteam privi la imensa tabla neagra pe care scria colorat BUN VENIT! Tin minte ca invatatoarea mea era blonda, tanara, frumoasa, blanda, haioasa si de care m-am indragostit imediat!

Vreau o masina a timpului! Dar mai bine nu sa nu gresesc si sa ma duc in viitor. Viitorul sa mai astepte deocamdata imi place prezentul :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea!