miercuri, 16 septembrie 2009

Este greu sa zambesti?

Sunt iar la mare. Cand zic mare, zic Navodari un orasel superb cu plaja la nici 15 min de mers pe jos. Orasul copilariei mele, orasul in care veneam vara la bunici si nu-mi venea sa mai plec de aici catre capitala.

Saptamana asta am tot fost cu treburi prin oras si am avut de-a face cu o multime de oameni . Imi place sa ma uit la fetele lor, la gesturile lor. Am vazut multa tristete si doar un zambet, al unui copil. Un copil care a zambit cand a gasit o papusa aruncata la gunoi. A luat-o si i-a zis mamei daca o poate pastra ca cealalta a imbatranit. Mama, caruia i se vedeau pe fatza greutatile si grijile i-a zis ca o poate pastra. Alt zambet din partea fetei. O fetitza asa frumoasa si zambitoare nu am mai vazut de mult! Nici macar fetitele care au telefon, laptop, papusi si jucarii cu kg de la varste fragede nu zambesc. Probabil le lipseste masina scumpa si hainele de fitze, dar o sa le aiba si p'astea...si nici atunci nu o sa zambeasca! Am ramas cu un gust amar dupa ziua de azi, de ieri.... Pana nici eu nu mai pot zambi cand vad atata tristete in jur si ipocrizie! Parca nu mai am putere...Oamenii nu mai stiu sa aprecieze o floare, un apus/rasarit de soare, un pescarus, un zambet...Toti avem probleme, griji, rate de platit, intretinerea in fiecare luna dar putem rade in fiecare zi, fiecare ora, fiecare minut, fiecare secunda...

Ce iti trebuie sa zambesti? O gura, buze? Sau fericire, sanatate si familia alaturi? Sau fitze, masini scumpe si bani? Sau, sau si sau...?!?

...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea!