joi, 3 septembrie 2009

HOME

Am revenit in Bucuresti dupa o perioada destul de lunga. 2 luni cred. Sunt asa obosita ca parca nu as fi venit din vacanta :)). Pai abia ce am ajuns ieri acasa ca m-am si apucat de treburile gospodaresti gen: facut mancare, bagat haine la spalat ca m-am si mirat cat de multe sunt si etc.

Deci azi nu am iesit din casa. Doar am scos capul pe balcon si am observat imediat agitatia, unii soferi inconstienti cum jonglau printre celelalte masini care participau la trafic si un accident. Noroc ca nu a fost prea grav! Faza este ca era un bebel in masina si cum un domn inteligent se grabea, nu a acordat prioritate si a intrat cu botul maisnii fix in usa din spate unde bineinteles era asezat copilul. Iar acel sofer inteligent, dar insist inteligent ce le spune tipand parintilor care erau ingrijorati de copil si politistilor: Pai ce sa va fac, daca ati pus copilul in spate langa geam! Mentionez ca, copilul nu era singur in spate ci in bratele mamei. Doamneee!!!

Sa trecem la lucruri mai frumoase. Ma intreba o vecina ce-am facut eu in vara asta. Pff :))) Pai pe langa faptul ca am dormit mult, am colindat prin mai toate statiunile, am facut plaja ca nesimtita si m-am si distrat mai tare ca in orice an...ce sa fac! Greu tata! Pozele sunt pe 3 stik-uri. Tre sa "dau cu aspiratorul" prin laptop ca sa arate si el a laptop.

Oricum in 2 saptamani ma intoc iar la mare, dar doar asa de la revedere! Anul asta este ultimul de facultate si apoi intram in viata cu serviciu serios, intretinere, facturi, viata grea dar o intampin cu zambetul pe buze! Uite asa :)

Incepe Tuborg Green Fest! O sa-mi fac si eu aparitia in Parcul Izvor intre 4-6 septembrie. Cred ca este o super idee dar sa vedem, sa vedem ce-o sa iasa!

O sa postez mai des, am lucruri noi de zis si de aratat asa ca ne vedem la urmatoatea postare.

Ceau!

2 comentarii:

  1. cred ca cel mai bine ar fi sa dai o fuga pana in targoviste :D o sa iti placa!

    te urasca pentru ca vei pleca iar la mare! in rest, sa iti urez si aici "bine ai revenit!", nu numai pe blogul meu sii... distractie placuta si usor cu berea la tuborg green fest :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa stii ca ma bate gandul sa vin, ma gandeam de ieri la treaba asta...

    Mersi si sa stii ca sunt fan Tuborg! Ma rog, daca beau o bere pe saptamana :)

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea!