miercuri, 21 ianuarie 2009

In pauza...

Gata, pauza!

Paaai in ultimul timp facultatea are prioritate, doar incepui sesiunea. Dar ca un om sau oama ce sunt, am nevoie si de pauza. Si m-am gandit sa-mi pun dorintele pe foaie. Ce-mi doresc in 2009. Anul trecut am facut la fel si Doamne ajuta-ma iar :) mi s-au indeplinit majoritatea. Una din dorinte a fost sa am timp sa-mi fac un blog si sa scriu in fiecare zi, nu scriu chiar asa de rar (adica des, am gresit dar am corectat abia acum, dupa n zile :) ) dar noi sa fim sanatosi!

Deci dorinte pe 2009:

  • Sanatate, ca-i mai buna decat toate(la toata familia mea si la toti, astia care ma citesc si nu numai)!
  • Sa fiu la fel de fericita cum am fost si pana acum poate si mai mult, nu ma supar!
  • Sa iau din prima carnetul de sofer :)
  • Sa ies din tara. Macar ca trec granita si ma intorc inapoi tot e ceva :)
  • Sa ma tund scurt, nu foarte dar jumate cat sunt acum. Asta o sa-mi treaca in curand. Frumoasa mea podoaba capilara o sa se revolte daca aude asa ceva :))
  • Sa iau viza de Canada si sa-mi vizitez verii si prietenii de acolo. O sa fie foarte greu dar sper!
  • Sa ajung la tara la bunicul meu, mi-e un dor locul acela! Nu este foarte departe dar niciodata nu am timp :(
  • Sa ajung in Sibiu, toata lumea lauda orasul asta. Vreau si eu sa-l laud :)
  • Sa termin anul fara nici o restanta.
  • Sa ma intanlesc cu colegii din liceu, cu toti odata daca se poate :)
  • Sa imi fac abonament la cosmote, mi-am facut azi :))
  • Sa invat sa cant cat de cat, la chitara si pian. Oaaa de cand imi doresc asta...Bine mel melc codobelc la pian si Metalica - Nothing Else Matters la chitara stiu. Adica, care este fanul ala care nu stie :)
Cam gata. Acestea sunt dorintele care imi vin in minte acuma. M-am oprit la 13, sper sa nu fie cu ghinion. Hai sa ma mai gandesc la una...
  • Sa vina vara si sa nu se mai termine niciodata! Sa fie numai mare, nisip, caldura, muzica buna ca la White-horse, iubire, pace si tot ce va mai doriti si voi :)

6 comentarii:

  1. bafta la examenul pt carent... ( eu, recunosc, nu l am luat din prima :"> )

    RăspundețiȘtergere
  2. Avem cateva liniute comune pe lista din acest an, si ce ma surprinde si mai tare, si pe lista exista lectiile de pian pentru acest an, la fel si scoala de soferi din prima, si esitul peste granita, sa nu vorbim de sanatate mie si celor dragi mie, poate si o reorientare profesionala si ...un bebe si nu in ultimul rand ci in al doilea, primul fiind intotdeauna sanatatea, sa ne mutam la casuta noastra si inca ceva foarte important, sa reusesc insfarsit cumva si candva intr-un drum de al meu la Bucuresti si doua zboruri ale Andreei la Chisinau, sa iesim finally la o cafea. Si mai vreau de asemenea ca tata, la cei 70 de ani sa se simta bine si sa fie la fel de sanatos si in acest an. Pentru ca-l ador. ce mai vorba , sa ne mearga bine in familia noastra, a mea si lui Pasto, pe care anul trecut din toata dragostea am intemeiat-o, pe absolut toate planurile. Iar daca toate acestea enumerate mai sus sunt ok, restul sunt chiar amanunte, pe care cu toate cele enumerate mai sus, le duc eu la buns sfarsit fara macar sa clipesc...aaa, si mai sunt fratii nepotii, prietenii, stii? vreau sa fie toata lumea ok. Pentru atunci chiar totul este ok :)

    Ma simt bine ca am impartit toate astea cu tine, aici, pe blogul tau, plin de viata si energie pozitiva!

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si sorrry pentru greselile de ortografie, litere papate, samd. Dar e devina ora tarzie sau devreme pt ca nu mai stiu cum s-o numesc. Sunt in cea mai soft dificultate ever :)

    Si sa dea Doamne ca la sfarsit de an lista ta sa fie bifata i intregime!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. @PrafDeStele mersi de vizita si de bafta care mi-ai urat-o, oricum conteaza sa-l iau, acuma ca e din prima, a doua sau a treia... :)

    @Celestina Asta e un blog fermecat si o sa vezi ca dorintele noastre vor fi ascultate si indepinite :)) Te pup si mersi ca ti-am impartasit drintele cu mine :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Te felicit pentru abonamentul cosmote. Eu am de 2 ani. :DDD

    RăspundețiȘtergere
  6. eu sunt la ase - rei :| tot anul 2...sambata am deja al treilea examen. deja am dat 2. la noi asa e: dureaza doar 2 sapt sesiunea... azi am dat primul meu examen cu inca 400 de oameni :-j ... bafta in sesiune!

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea!