miercuri, 14 ianuarie 2009

Aiureli

Am chef sa scriu dar nu la Statistica, Cercetari de marketing sau Tccei, ci sa scriu aiurea tot ce-mi vine in minte acum. Ops, am zis-o! Tot ce-mi vine in minte acum? Acum nu pot s-o mai intorc.

Pai daca ascult Sunny days la ce ma pot gandi? Oare la vara? Oare la ziua mea care este in iunie, prima luna de vara? Oare la MARE? Daaa mi-e asa dor de mare, de nisip, de White Horse si de muzica de acolo! Mi-e dor de baile in mare, noaptea! Marea este atat de sexy noaptea :)) Dar si de topoganele de pe plaja, ma dadeam si ma distram mai rau ca un copil! Imi place vara. De ce, intreaba piticutzul din mintea mea? Aaaa, nu am povestit nimanui de piticutzii mei din cap? :)) Inca nu? Intr-un post viitor! Pai este cald, un raspuns logic. Daaaa (cu caciulita)! Vara ai mai multa lejeritate in miscari, poti alerga pe plaja pana se i-au cainii dupa tine, te poti plimba cu bicla pana iti cade lantu :) poti avea parte de mult mai multe activitati in aer liber, de concerte live care iti cresc cota de viata sau de fericire sau de ce-o fiii... Vara este anotimpul preferat de multa lume. Un piticutz se revolta si imi spune: "nu mai mintii, iti place si muntele!" Da, asa este dar daca tatal meu s-a nascut in Navodari si toata copilaria mea mi-am petrecut-o la mare si tot nu m-am saturat...Muntele este a doua mea iubire. Chiar, nu m-am gandit pana acum. Cat am stat la munte o saptamana nu prea mi-a fost dor de internet, doar putin ce-i drept!

Piscot. Asta era porecla mea din copilarie. De ce pentru ca imi placeau piscoturile. Logic! Dar mi se mai spunea Aditzu, Adriana Buruiana si Linda (p'asta chiar nu-l inteleg). De fapt eu eram cea care dadea porecle, eu eram mai darnica decat primitoare :).

Mi-e somn. Deja? Pai asa devreme? De acum sunt in "vacanta"adica vacanta dinaintea sesiunii. Pe naiba vacanta! Pe 26 incep, sambata adica. Off, succes Adi!

Noapte buna, vise placute si puricii sa va sarute! "frantuzesc" :))

Acum inchei. Am incheiat. :)

3 comentarii:

Spune-ti parerea!