sâmbătă, 27 martie 2010

Vine vine primavaraaaa...

Azi a fost o zi...de curatenie generala!!! Nu stau sa scriu cata treaba am facut, cu ce am inceput si cu ce am terminat, spun doar ca: camera mea arata mai bine ca niciodata! Sunt franta de oboseala, zilele acestea au fost groaznice, tot timpul intervenea cate ceva, nici poze n-am apucat sa descarc. Facand curatenie mi-am dat seama ca am o rama foto cumparata de la Craciun, azi am apucat sa pun o poza. Tot azi am gasit picturile mele din generala, liceu...as indrazi sa spun ca o sa le fac poza si o sa le postez, dar nu stiu cand o sa fac asta! Gasind caietele mele din liceu (le-am pastrat doar pe cele de romana, mate, geografie, economie si engleza) m-am distrat foarte tare vazand la sfarsitul fiecarui caiet cate ceva scris, un banc, o intrebare si tot felul de desene. Ce vremuri...

Saptamana viitoare vine Pastele, cu ocazia asta sau nu neaparat mi-am vopsit parul. Un rosu profund (scrie pe cutie), mi-a iesit prea profund, suficieant de rosu ca daca il tin prins nici nu se observa (zic eu). Familia mea cea glumeata, face misto de mine ca cica nu pe mine trebuia sa ma vopsesc ci ouale, hahaha...

Ma duc sa ma bag in pat si sa dorm dorm dorm...

Vine vine primavaraaaaa...

Un comentariu:

  1. Timpul trece si incet, incet liceul, cea mai frumoasa perioada, ramane o amintire, o frantura de desen si schite desenate pe spatele cate-unui caiet. Poate si-un album de final cu poze. Sau poate prieteni pe viata (daca esti mai norocos). :)

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea!