luni, 1 martie 2010

Martisor fericit!

Revin diseara...daca o sa fiu in stare. Sunt racita cobza si as sta numai in pat!

Raceala mi-a trecut, iarna a venit, maine 7 martie petrec cu fetele de 8 martie, luni zi libera de lenevit si poate dat o fuga prin Sun Plaza ca-i la 2 minutele de mine(sau poate nu ma duc ca-mi aduc aminte ca am ratat concertul cu Vama de la deschidere si-mi bag unghia in gat de draci) iar de marti cursuri de dimineata pana seara. Cam asta o sa fac in urmatoarele zile. Este ciudat sa ai o zi normala si sa nu faci cine stie ce si sa nu ai cu ce te lauda. Am dat peste niste poze vechi de acum 3-4 ani si ma gandeam sa postez cateva dintre ele. Nu promit , cine stie cand imi vine cheful de scris...

La multi ani tuturor femeilor, mamelor si domnisoarelor, sa petreceti frumos de 8 martie, fericite si cu zambetul pe buze, este cel mai importatnt!!!

Ceau-pa

Un comentariu:

  1. nu uita de ceaiurile fierbinti :D te ajuta mult! am incercat eu! sa te faci bine si sa scrii mai mult! :*

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea!