marți, 26 ianuarie 2010

Mi-e dor de mare!

 Visez ca sunt la mare, pe plaja... Marea ma astepta, stie cat imi place sa ma balacesc! Calc pe nisipul fierbinte si simt soarele care ma bronzeaza....

Orice fac, orice aud, orice simt, orice ma duce cu gandul la mare! Sa fie vara si sa fiu la mare! Sa-mi dea cineva una, sa-mi revin! Suntem in 26 ianuarie, mai am 3 examene si de luptat cu inca o sesiune si o licenta!



Mai bine las visele pentru la noapte, ascult piesa asta in timp ce-mi beau cafeaua cu frisca ( ca daca eram la mare, beam ceai verde cu gheata ) si ma apuc de invatat!

5 comentarii:

  1. si la tine tot cu peisaje calde? hai trezirea, trezirea si reincarcarea! :) succese!

    RăspundețiȘtergere
  2. eu mai am 2 examene,inca o sesiune si licenta si pot spune ca dupa 4 ani scap de facultate...asa ca bafta multa si tie :*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. eu traiesc la malul marii, asa ca ce pot spune...cred ca sunt o norocoasa...

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea!