marți, 12 ianuarie 2010

Ce-mi doresc de la 2010?

Pai imi doresc asa:
  • Sa fiu sanatoasa, fericita si iubita!
  • Sa trec cu bine peste cele 2 sesiuni si cu foarte bine peste licenta ce vine!
  • Sa ma inscriu la master!
  • Sa ma angajez undeva, oriunde dar sa fie pe placul meu!
  • Sa primesc de ziua mea, ce-mi doresc eu de foarte mult timp, un laptop al meu si numai al meu! Sau daca nu primesc, macar sa mi-l cumpar eu! Dar daca nici nu mi-l pot permite, o sa-i zic Mosului! Nicolae si apoi Craciun!
  • Sa ma asez la casa mea, oriunde ar fi!
  • Siiii, si sa am timp sa scriu pe blog!
  • METALLICA in iunie, este posibil chiar de ziua mea!!!
Daca am uitat ceva, completez pe parcurs! Fix din seara asta incep cu seriozitate a invata pentru primul examen care estee luni. Tineti-mi pumnii ca anu' asta e de invatat! Pe bune!

Zile frumoase!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea!