duminică, 28 septembrie 2008

Toamna, frig, gripa/raceala...

Am racit. Am racit nasol!

Am o dilema, cum se intampla sa racesti si sa te doara spatele cand eu, in persoana, ma imbrac corespunzator anotimpului?! Daaa, exista viroze, etc...dar cunosc persoane care inca mai poarta tricouri, maieutze scurte pan' la buric si si nu racesc iar eu care am grija in fiecare zi cu ce ma imbrac si sa ma feresc de asa zisele viroze, racesc. Hmmm...ceva nu se leaga. Dar nu am de gand sa stau sa bocesc sau sa lenevesc! Sunt hotarata, o sa ies la gratar impreuna cu prietenii mei! Soarele si-a facut prezenta, sa speram ca o sa fie bine. De vorbit, nu pot ca sunt tare ragusita, spatele ma doare??, iar nasul meu...vai de el cum mai respira si inspira.

Va doresc o zi frumoasa si o saptamana linistita. Aveti grija!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea!