marți, 23 septembrie 2008

Muzeul National de Istorie Naturala "Grigore Antipa"



Am fost saptamana trecuta la Muzeul Antipa. Am "calatorit in timp" pentru a afla cum s-a format plateta in care traim si cum au aparut si evoluat vietuitoarele! Am fost impreuna cu o prietena buna si cu cei doi copii cu care tare m-am distrat. Nu este un muzeu numai pentru copii, ci si oamenii mari raman impresionati si pot afla lucruri uimitoare. Poti cumpara un ghid audio care iti povesteste despre tot ce vezi, este tare bine organizat! Se ajunge foarte usor, fara batai de cap, este situat chiar la Piata Victoriei. Ma bucur ca am fost lasata sa fac poze, doar nu speriam animalele...impaiate, adica moarte. Ei bine, am facut multe poze dar cele mai importante uitati-le aici:

www.antipa.ro


Cristale si smaralde tare ciudate si frumoase.


O reptila pasare sau ce-o fi, mi-a placut foarte mult!


Niste prieteni de-ai mei, foarte de treaba :)


Eu si Globul Pamantesc.


Am fost si la shoopping :)


Ceva tare dragut...


Delfinii...


Fluturii si Fluturica :))


Oaaau...asa am zis si eu!


Eu, fiica prietenei mele si girafa de gasca :)


Aici am desenat un Porc de Guneea si cel mai frumos desen era premiat cu acel porc dar viu, eu am scapat...:)


Tot eu cu desenul porcului isteric :))


Broasca testoasa, oac...oac!


Vulcanul nervos.


Ce decor...


Femeia sexy, dar foarte bine lucrata.


Ceva ce m-a sensibilizat.


La un foc de tabara cu niste prieteni noi :)


Oasele "baietilor" din poza...


Fluturas nu mai ai aripioare..., asa era?


Doar un eschimos.


A fost dragoste la prima vedere. I-am lasat nr. de telefon, poate se leaga ceva :))



Voi cand aveti de gand sa mergeti sa vizitati?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea!