vineri, 13 iunie 2008

Italia 1 - 1 Romania

Mult asteptatul meci...a fost un meci foarte frumos, cu multe ocazii chiar foarte multe. Nu pot spune decat bravo Echipei, bravo Piti! Bravo Mutu, are o bila alba dar si o bila neagra! A fost un meci foarte bun avand in vedere ca am jucat cu Campioana Italia, bine...am si jucat...:) Nu am pierdut cu doua echipe adevarate, Franta si Italia deci ne situam foarte bine in clasament si moral privind echipa Romaniei. Imi pare rau de Mirel Radoi dar asta este...Abia astept meciul cu Olanda care este peste 4 zile. Atunci va fi mai greu, se pare ca Olanda este favorita in grupa aceasta a "groazei" am numit-o eu. Sa vedem cum se termina meciul din seara aceasta Olanda - Franta si vedem ce sanse avem.

HAI ROMANIA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea!