luni, 2 iunie 2008

Am revenit...

Dupa cum spuneam in titlu, am revenit dupa 2 zile groaznice. In primul rand are lagatura cu votarea. Am fost delegat de la un partid la un liceu unde s-a votat, un partid bun, nu stiu daca e bine sa zic, deci nu zic. Nu le am cu politica deci nu ma bag. Duminica, la 6 dimineata am fost acolo si am ajuns acasa la 6 dimineata luni. A fost groaznic de obositor, dar la turul doi sper sa fie mult mai usor...nu cred ca as mai repeta aceasta experienta, dar oricum, mai am 4 ani sa ma gandesc :). Asa dupa cum spuneam, la ora 6 fara 15 min am ajuns acasa, adica azi dimineata. Am facut un dus si m-am culcat. Am dormit cam...o ora :) pentru ca la noua aveam examen. Deci recapitulez: -nedormita 24 ore consecutiv - dormit o ora - trezit mers la examen - luat examen - ora 12 ziua, azi ajunsa acasa. Am facut iar baie, am ciugulit ceva si am dormit de la ora 13 pana la ora 20. Acum o ora m-am trezit. Sunt tare obosita, parca nu imi mai simt corpul :)) Deci cum vi se pare?

Sunt un pic dezamagita. Am luat 8 la informatica. Eu care sunt fan de tot ce tine de calculatoare si informatica...dar m-am linistit spunandu-mi ca oboseala e de vina si asa a si fost. Ma duc sa mananc, mi-a facut mama chiar mancarile mele preferate :) Yamiii, hai gata am plecat ca miroase prea frumos si nu mai pot rezista :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea!