luni, 30 noiembrie 2009

Sf. Andrei

Soare, cald, mare, nisip, gratar, prieteni, distractie, vin fiert...ce poate fi mai frumos?

La multi ani Andreea si Andrei!
La multi ani, puiu' meu!

p.s  Revin diseara cu detalii...
p.s 2 Ma duc sa pun grau :)))

Edit:
O sa-mi creasca nasul, am zis ca revin si nu am mai revenit. Mi-e lene sa pove acum cu detalii, tot ce s-a intamplat in zilele trecute, daaaar o sa scriu doar ideile principale ca la scoala:
  • Miercurea trecuta am facut bagajul in fuga si am prins trenul de 18.54 catre Constanta.
  • Apoi, nu mai stiu in ce zi am fost la  karaoke in Navodari, am stat pana la 3 dimineata si ne-am distrat, am ragusit si baut cafea, apa plata, bere si suc, o mare prostie sa amestec bauturile. A doua zi  mi-a fost rau.
  • Ieeeri, adica daca azi este marti ieri a fost luni. Deci luni adica ieride Sf Andrei s-a intamplata asta "Soare, cald, mare, nisip, gratar, prieteni, distractie, vin fiert..." si a fost tare frumos! Am mancat mult gratar iar vinul fiert mi-a iesit perfect!
  • Azi marti, 1 decembrie o sa imi beau ceaiul linistita, citesc cateva bloguri, presa si ce s-a mai intamplat pe facebook cat am lipsit si apoi pe la ora 13 merg in centru sa mancam fasole cu ciolan :))). O sa incer sa fac si poze. 
  • Partea prosta este ca sunt tare ragusita si ma doare capul...dar o sa mai beau putin vin fiert de data asta cu scortisoara si-mi revin :))
  • Scriind repede si grabindu-ma sa postez este posibil sa mai mananc litere, cuvinte.....sorry, nu este intentionat :)
  • O zi frumoasa si La multi ani, Romania! 
  • Maine o luam de la capat, la 6 dimi plecam spre capitala :(((
p.s. inca nu am dat ochii cu marea, poate azi... 

    2 comentarii:

    Spune-ti parerea!