marți, 24 iunie 2008

La multi ani, ADRIANA!

Da, astazi este ziua mea! O zi frumoasa si caniculara ca mine :) .Cum ma simt? Nici nu zici ca e ziua mea, nici nu zici ca arat de 22 de anisori, este o zi normala. Ar trebui sa fiu vesela pentru ca maine dau ultimul examen si gata, vacanta incepe dar parca nu am chef de invatat! Chesta este ca e cel mai greu examen de pana acum si l-a mai pus si ultimul cand nu are lumea chef de invatat. Partea proasta e ca am lasat totul pe ultima suta de metrii, adica azi de ziua mea nu o sa chefuiesc asa cum trebuie ci o sa invat toata ziua :( Acum sunt singurica acasa, poate mai pe seara o sa primesc cadouri...hmmm oare ce? mie imi plac surprizele si cadourile, abia astept! Pentru inceput am fost asaltata cu mailuri, massuri, felicitari virtuale foarte dragute, de la prieteni si m-am bucurat foarte mult. Dupa examen, o sa fiu "libera la mare" chiar o sa plec la mare! Cred ca luni sau marti "imi i-au zborul" catre Constanta, acolo ma asteapta un apartament tare frumos in care o sa stau cu prietenul meu toooata vara, adica pana in octombtie, adica pana cand incep cursurile, adica pana pe 01.10.2008. Bineinteles ca o sa am internet si o sa postez poze din prima zi la plaja si o sa povestesc cat de bine este sa fii liber, sa plutesti si sa visezi, asta pana ma apuc de munca...ca de tre sa mai si mancam, bem si etc...nu? In ultima vreme am cam dezamagit fara sa vreau, trebuie sa intru intr-o sedinta serioasa cu "Eu, cu mine and me" ca nu se mai poate :) Offf cursurile zbiara: Citeste-ne, citeste-ne si pe noi...!!! Iar eu ce sa le raspund, ca nu am chef? le-as dezamagii si pe ele asa ca GO ADRIANA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea!