miercuri, 16 aprilie 2008

O intamplare hazlie :)

Ma duc pana la supermarket sa cumpar bla bla bla…si cand ies din magazin o femeie mai invarsta avea o punga de pufuleti in mana si alte bagaje, statea pe loc si se uita la punga aceea. Am observat-o si am plecat spre casa intr-o oarecare fuga…nu aveam nici umbrela si ploua obraznic…la un moment dat ma striga, eu ma intorc, ma indrept catre ea credeam ca are nevoie de ajutor…si ce ma intreaba

De ce oare sunt pufuletii cretzi? Ca sunt stricati…asta era problema femeii in plina desfasurare a ploii…Pe mine m-a bufnit rasul :))bineinteles ca eu vroiam sa ajung acs dar ce puteam…ma tot striga…sa nu plec sa ii spun de ce sunt pufuletii cretzi :)) AM LUAT-O LA FUGA !!!

Ajunsa acasa ma tot gandeam, ce needucatat sunt ca nu i-am raspuns femeii :)) Nu stii niciodata ce se ascunde in spatele unei voci sau a unui om.

Un comentariu:

Spune-ti parerea!