joi, 29 octombrie 2009

Greva la metrou vs. "ma omor"!!!

Greva? La METROU? Pai asta inseamna ca..."ma omor"!!!

Mie imi place la metrou, o sa va zic si de ce:

1. Pentru ca e coada mare cand imi fac abonament si sunt obligata sa am rabdare pana cand imi vine randu', ca de obicei nu am rabdare deloc, nicaieri si la nimic.
2. Pentru ca este singurul mod de a ajunge la facultate.
3. Pentru ca imi place cum imi zboara parul cand vine metroul.
4. Pentru ca imi place sa ma uit la gesturile si fetele tuturor :).
5. Pentru ca imi place sa citesc reviste si ziare de la altii.
6. Pentru ca imi place vocea tipei care zice: "Atentie, se inchid usile!"
7. Pentru ca daca este aglomerat nu ma enervez si astept alt metrou.
8. Pentru ca pur si simplu imi place la metrou!
9. Pentru ca imi place melodia si reclama asta doar ca nu folosesc Orange :))



Voua ce va place la metrou?

p.s Ce post tampit am scris!

p.s. 2 Azi m-a intrebat o vecina daca sunt emo, ca aveam unghiile rosu inchis ( dar eram imbracata in gri deschis) :))) o intreb dar ea stie ce inseamna emo? Si zice: aia care se omoara...deci am pus ghilimele mai sus ca sa nu se inteleaga gresit, pff...

p.s 3 Mi-a venit o idee, unde gasesc si eu niste cercei in forma de ghilimele?

2 comentarii:

Spune-ti parerea!