miercuri, 15 iulie 2009

O zi din viata mea...

Cand zic vacanta zic mare, plaja, nisip, costum de baie, gasca, gratare, mult somn si multa veselie.

Zilele trecute nu prea am vazut marea din cauza ploilor si a vijeliilor. Acum ca a inceput iar canicula revine programul meu obisnuit. Adica trezit dimi la ora 7, mancat si plecat la plaja, la 12 cel tarziu venit acasa, somn, mancat si plecat la plaja pe la ora 16. Seara terasa, Vama sau Costinesti. Sa tot fi student si mai ales in vacanta! Cum de munca nu am gasit si fac economii la greu, tot cu zambetul pe buze sunt. Viata de caine cum ziceau unii, mananci ce gasesti, daca gasesti...glumesc evident! Asa ca va las si va urez o vacanta placuta, concediu sau week-end placut. Daca veniti pe la mare stiti unde ma gasiti sau daca nu intrebati-ma :) Nu stiu cand mai vin p'aici. Poate maine, poate peste o saptamana sau o luna...

V-am pupat! Sa fiti cuminti, dar sa nu exagerati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea!