marți, 28 aprilie 2009

De-ale vietii...

Hello again!

Acum incep sa scriu. Am inceput. Dar parca mi-a sters cineva cu buretele toate ideile ce le pastrasem pentru azi. Ieri aveam deja scris in minte cateva idei bune, interesante...a disparut tot. Pai, hai sa ne gandim, cuvintele cheie ar fi: Bulgaria, cozonac, Delta Dunarii, Facebook, Daciana, magneti!

Bugaria
- de Paste am fost plecata in Bulgaria, mai exact in Albena. (vezi link) De vineri pana luni. Am fost cu prietenii dragi , ne-am plimbat cu bicicletele, am stat la terasa de pe plaja, a fost tare relaxant. Recomand tuturor! Am facut multe poze si le puteti observa mai jos. Bineinteles, cand ne-am hotarat sa facem poze pe biciclete, ne-am oprit fix unde era drumul mai nasol, plin de noroi si balti. Acasa cand am vazut...era o pista superba pe care aluneca bicicleta parca zbura, iar noi fix pe drumul de tara ne-am pozat :)) Noroc ca am avut parte de mult soare, am stat in tricou, ceea ce nu ne venea sa credem! Tentatia a fost mare privind marea, nisipul, soarele, sezlongul...de a intra in mare si de a face o baie sanatoasa!

Cozonac
- cand am ajuns, rudele ne asteptau cu masa plina de mancare calda si buna, de parca simteam mirosul cozonacului facut in casa, de la vama :) Atat de bun, doar cateva felii de cozonac si am fost multumita pe deplin... (nu este poza facuta de mine, dar cam asa arata, iamii)

Delta Dunarii
- au anutat ca o sa ploua de 1 mai in toata tara :( deci sunt putine sanse sa mergem in Delta. Sa fie frig si innorat dar sa nu ploua, cerule ma auzi? Cica nu e pe net acuma, imi raspunde pana de 1 mai :)

Daciana - o prietena draga mie si sunt tare mandra de asta! Tin mortis sa scriu despre ea pentru ca merita. Este o persoana tare calda, cu sufletul...poate prea bun cateodata, plina de viata si cu un optimism nemaintanlit! Intrati pe siteul ei, 100% creatie proprie si clatiti-va ochii cu produsele sale! Te pup Daci!

Facebook - mi-am facut cont si sunt tare mandra, am multi prieteni si tin legatura cu majoritatea. Va invit si pe voi pe chat :)

Magneti
- cine ma stie, stie ca eu fac schimb, cumpar, primesc si nu refuz niciodata magneti de frigider! Daca nu-i dovada, degeaba:


Ar fi fost mai multe de spus, dar daca imi aduc aminte, revin :)

Am revenit: BAI, cum puteam sa uit asa ceva! Am iepurasi si vaca de iepuroaica o sa fete in curand! Sper sa nu iasa mai multi de 5 :)) Deci, cine vrea ca-i dau gratis, dar in $ (glumesc)!

O saptamana frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea!