joi, 26 februarie 2009

Back to School

S-a dus vacanta!

Pacat ca a fost vremea urata, in rest am lenevit, am dormit mult, am citit, am ascultat muzica, am alergat (doar intr-o zi cand a fost soare), am facut poze la mare (sa gasesc cablul de la camera sa descarc pozele), am fost un pic la shopping in mall-ul din Constanta. Am fost rasfatata cu micul dejun la pat, la randul meu am gatit si am facut tiramisu. Ce sa mai...in vacanta mereu este frumos! Acum nici nu vreau sa-mi stiu orarul de la facultate, parca vad ca este dezordonat! Adica, vreau ori dimineata ori seara, da parca-i dupa mine :)

Acum ascult o melodie care imi place foarte mult! Este fix pe stilul meu, cine mai este fix pe stilul meu ? :)

Inchideti ochii si ascultati, chitara aia face minuni :))



slipknot-snuff
Asculta mai multe audio Muzica »

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea!