vineri, 5 decembrie 2008

In asteptatea lui Mos Nicolae...

Dragii mei, pregatiti-va ghetutele, cizmulitele si botinele, in seara asta vine Mos Nicolae!!! Asta daca ati fost cumintele sau cumintei intregul an. Daca raspunsul este negativ veti primi in loc de dulciuri sau suveniruri, niste nuieluse frumos impodobite cu fundite rosii :)

Chiar imi plac sarbatorile, le astept cu mare drag in fiecare an, imi place sa fac cadouri, imi place sa primesc cadouri, imi place mirosul acela de portocale si de cozonac. Ador Craciunul! Fiecare dintre noi are un asa zis Mos Craciun sau Nicolae...eu il ador pe al meu "mos" :)

Pentru cei cu numele de Nicoleta, Nicolae, Nicole, Nicu etc...le urez un sincer La multi ani! si sa fie cuminti este valabil si pentru ei! :)

Un week-end frumos sa aveti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea!