luni, 4 august 2008

Soare, plaja, nisip, mare si...ALGE!

Tocmai ce am venit de la plaja. Acum o ora defapt. De pe plaja din Navodari. Am fost cu niste prietene. Am facut un dush si m-am instalat la calculator. Ma gandeam, ce bine este sa ai rude la mare sau la munte, te duci si stai gratis toata vara, iar altii platesc zeci de mil. pentru un comfort cat de cat...

Soarele ardea, nisipul frigea si apa clocotita. Si multe alge...foarte multe. La mal, 2-3 metrii era plin de alge. Iar aceste alge se opreau pe nisip. Oribil! In larg era acceptabil...Intre timp au venit niste oameni cu o masina si s-au oprit in dreptul la un morman de alge, stranse de niste copii. Au facut o poza si au plecat. Imi pare rau ca nu am avut aparatul la mine sa fac si eu o poza...Probabil o sa publice poza undeva. Ma intreb, oare in Mamaia tot asa o fi? Sau poate nu. Aveti idee? Bine, as putea da o fuga pana acolo sa vad, este aproape la 10 min, dar tot mare este si acolo, deci s-ar putea sa fie la fel.

Acum ma duc sa dorm, stiti somnul de dupa amiaza = somnul de frumusete :)) Mai pe seara iar la plaja, ce sa fac si eu...acuma cat mai am timp ca apoi tre sa ma duc la Bucureti sa iau restanta care mi-a ramas.

Sa aveti o zi perfecta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea!