vineri, 4 iulie 2008

Azi...

Azi...Azi am revenit. Azi a fost o zi de vara frumoasa si calda. Azi am fost la plaja. Azi a fost apa calda. Azi au fost valuri. Azi am adormit pe plaja. Azi soarele m-a atins cu razele lui fierbinti. Azi nu o sa postez poze de la plaja. Azi am inceput sa citesc o carte cu numele: "Panza de paianjen" de Cella Serghi. Azi mi-am cumparat niste ochelari urati. Azi am mancat cam 5 kg de fructe. Azi am mancat 4 pachete de biscuiti. Azi mi-am instalat windows-ul. Azi m-am uitat la un film de groaza, chiar mi-a placut. Azi, fara sa vreau am inselat vanzatoarea care vindea fructe cu 1 leu. Azi m-am taiat intr-un ciob. Azi ma doare degetul mare de la piciorul stang de la taietura. Azi mi-am pierdut cerceii primiti de ziua mea. Azi am cazut de pe scaun. Azi mi-am cumparat jaluzele. Azi inca nu s-a terminat. Azi a fost o zi superba. Azi am fost fericita. Azi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea!